mandag den 1. december 2008

Mandag den 1. december

Klokken er 10,50, det er mandag den 1. december og jeg er igang med at skrive min første blog. Det er ikke nemt dette her :-) jeg havde lige skrevet et "syntes jeg selv" godt indlæg, men jeg kan kun se overskriften, så jeg har nok glemt at gemme det. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske en meter af hvad jeg havde skrevet, men det var sikkert et fint indlæg :-)
Om jeg kan finde ud af dette her, må komme an på en prøve, men jeg syntes det er et godt initiativ af Esbjerg Kommune.

4 kommentarer:

Lene Aggerholm Foverskov sagde ...

Du er i hvert fald kommet godt i gang :o)
Dejligt at høre den positive omtale af projektet. Mvh. Lene

Anonym sagde ...

Hej Søren det er en flot Blog du har fået, biled er det dig som lille i blæse være

sosk sagde ...

Nu ikke så fræk Jimmi, det kan hævne sig på fredag :-)

Gert Hansen sagde ...

Hej Søren. Det ser godt ud.