tirsdag den 2. december 2008

Tirsdag den 2. december.

Igår aftes var jeg til "mave-ryg trænings kursus, et kursustilbud som Esbjerg Kommune tilbyder alle ansatte. Jeg har indimellem problemer med min ryg, så jeg har utrolig stor glæde af at gå på dette kursus, jeg har faktisk ikke haft problemer med ryggen siden jeg for to sæsoner siden meldte mig til. MEN MEN MEN - igår på kurset fik vi af vores instruktør at vide, at det blev det sidste ryg-mave kursus som blev holdt, vi fik beskeden at fremover skulle vi selv melde os i Fitness DK- hvilket - "Hvis da det instruktøren fortalte os står til troende." - jeg personligt aldrig ville få gjort.
Jeg tror selvfølgelig ikke på at det holder vand, med hvilken grund skulle Esbjerg Kommune dog ønske at stoppe et kursus som personalet bruger deres fritid på, som nedsætter sygedage og som har en egenbetaling på 100 kr.? Nej vel - jeg tror helt sikkert ikke på at det er rigtigt.

2 kommentarer:

Gert Hansen sagde ...

Hej Søren. Er der hul igennem

sosk sagde ...

Ja ja, det virker fint